Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen |
Autor |
Nachricht |
Bin neu hier
Mit dabei seit Ende 2019 Status: Verschollen
...und hat diesen Thread vor 1672 Tagen gestartet!
| |
|
Verfasst am: 21.09.2019 09:44:17 Titel: Iveco Massif/Anibal PS10 coilover conversion kit/with TUV |
|
|
Hello to all I am Michele and I administer the “Club of Massif Campagnola” fb, goodbye soon in Italy to all owners of our vehicle in Europe.
“Iveco Massif Campagnola Italian Club”page fb are pleased to present you:
Iveco Massif/Anibal PS10 conversion kit/with TUV; Massif Campagnola Anibal PS 10 "Evoluzione modello 2020".
#ACEmade♠️
UPGR♠DE YOURSELF!
Iveco Massif Campagnola conversion kit @acerni.custom.engineering @kingshocks
Project objective: Driving comfort on street & more offroad performance
The goal is keep the car more comfortable either on street or offroad driving and increas the offroad performances.
Most people use that car for expeditions or desert ride and they suffer a lot on the woops with leaf spring setup.
system will let us choos the best spring rate for each setup and also we can tune the shocks for a smooth drive.
Original leaf springs are really short and don't let the suspension being properly tuned. Another advantage is that you can choose the proper ride height adjusting the coil screw.
Longer shocks can also been installed to accept bigger tires or lift kit.
Book your "Evolution 2020 Massif Campagnola" vehicle now: a “front KIT” and “front/rear KIT” will be available.
It is a post that you can have installed by your trusted technician (buying only the kit components) or by booking the intervention and having us do everything.
More information in early 2020 in fb our page “Iveco Massif Campagnola Italian Club”, ciao to all of you | |
|
|
Nach oben |
|
|
Bin neu hier
Mit dabei seit Ende 2019 Status: Verschollen
...und hat diesen Thread vor 1672 Tagen gestartet!
| |
|
Verfasst am: 05.12.2019 07:31:04 Titel: |
|
|
Guten Morgen, nach der Jahresendreise durch Europa, um eine Challenge von Geschwindigkeit und Dauer zu bewältigen, werden wir am 28. und 29. Dezember bei Frankfurt am Main anhalten.
Wer uns treffen und sehen will, wie unser Iveco Massif Fahrzeug zum Spring King fertig ist, sendet unten eine Nachricht, wir treffen uns in der Stadt Frankfurt am Main unter der Turm Messe, Best regasrds
“The goal is keep the car more comfortable either on street or offroad driving and increas the offroad performances. Most people use that car for expeditions or desert ride and they suffer a lot on the woops with leaf spring setup. system will let us choos the best spring rate for each setup and also we can tune the shocks for a smooth drive. Original leaf springs are really short and don't let the suspension being properly tuned. Another advantage is that you can choose the proper ride height adjusting the coil screw. Longer shocks can also been installed to accept bigger tires or lift kit.” | |
|
|
Nach oben |
|
|
Bin neu hier
Mit dabei seit Ende 2019 Status: Verschollen
...und hat diesen Thread vor 1672 Tagen gestartet!
| |
|
Verfasst am: 06.12.2019 06:29:19 Titel: |
|
|
INFORMATION - Treffen unter dem Turm der Messe am 28. Dezember in Frankfurt am Main Deutschland morgen um 10.00 Uhr
INFORMATION - meeting under the tower of the fair on December 28th in Frankfurt on the least of morning at 10.00
Guten Morgen, Challenge durch Europa, um eine "Herausforderung von Geschwindigkeit und Dauer" zu meistern, machen wir am 28. Dezember Halt in Frankfurt am Main.
Wenn Sie uns treffen und sehen möchten, wie unser Iveco Massif Fahrzeug für den Spring King bereit ist, senden Sie eine Nachricht unten, wir treffen uns in der Stadt Frankfurt am Main unter der Turm Messe, Best regasrds
Good morning, Challenge through Europe to overcome a “Challenge of speed and duration”, we will stop at Frankfurt am Main on 28 December.
If you want to meet us and see how our Iveco Massif vehicle is ready for the Spring King , send a message below, we meet in the city of Frankfurt am Main under the Turm Messe, Best regasrds
Iveco Massif/Anibal PS10 conversion kit.
“The goal is keep the car more comfortable either on street or offroad driving and increas the offroad performances. Most people use that car for expeditions or desert ride and they suffer a lot on the woops with leaf spring setup. system will let us choos the best spring rate for each setup and also we can tune the shocks for a smooth drive. Original leaf springs are really short and don't let the suspension being properly tuned. Another advantage is that you can choose the proper ride height adjusting the coil screw. Longer shocks can also been installed to accept bigger tires or lift kit.”
Iveco Massif/Anibal PS10 Coilover-Umrüstsatz.
"Das Ziel ist es, das Auto bequemer zu halten, entweder auf der Straße oder im Gelände fahren und die Offroad-Auftritte zu verschönern. Die meisten Menschen benutzen dieses Auto für Expeditionen oder Wüstenfahrten und sie leiden viel auf den Woops mit Blattfeder-Setup. Coilover-System lassen uns wählen die beste Federrate für jedes Setup und auch können wir die Stöße für einen reibungslosen Antrieb einstellen. Original Blattfedern sind wirklich kurz und lassen Die Federung nicht richtig abgestimmt werden. Ein weiterer Vorteil ist, dass Sie die richtige Fahrhöhe wählen können, indem Sie die Spulenschraube einstellen. Längere Stöße können auch installiert werden, um größere Reifen oder Lift-Kit zu akzeptieren." | |
|
|
Nach oben |
|
|
Bin neu hier
Mit dabei seit Ende 2019 Status: Verschollen
...und hat diesen Thread vor 1672 Tagen gestartet!
| |
|
Verfasst am: 10.12.2019 07:57:54 Titel: |
|
|
in Varano de Melegari Acerni Custom Eng. | |
|
|
Nach oben |
|
|
|