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Yamaha stockt auf
Grizzly wird überarbeitet


 
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nitrox
Die allwissende Müllhalde
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...und hat diesen Thread vor 6580 Tagen gestartet!


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2. KingQuad750 Automobile Randgruppe - Menschen wie Sie braucht unser Land. Und falls nicht, können Sie noch immer in der mittleren Mongolei als Gnu-Dompteur anheuern.
3. AGT 835 TS Automobile Randgruppe - Menschen wie Sie braucht unser Land. Und falls nicht, können Sie noch immer in der mittleren Mongolei als Gnu-Dompteur anheuern.
BeitragVerfasst am: 24.04.2006 21:21:27    Titel: Yamaha stockt auf
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Nach dem sich Yamaha lange auf der 660 Grizzly ausgeruht hat ist sie von allen mitbewerben mitlerweile überholt worden.

Im Juni/Juli soll die neue Grizzly 700 vorgestellt werden......sobald ich Bilder in den Fingern habe werde ich sie hier veröffentlichen

cu

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Club der Ehemaligen



Status: Immer da - Ehrlich
Du bist daheim :-)


BeitragVerfasst am: 24.04.2006 22:16:19    Titel:
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Woher hast´n das nu schon wieder?
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nitrox
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BeitragVerfasst am: 24.04.2006 22:23:13    Titel:
 Antworten mit Zitat  

Du darfst alles essen, aber nicht alles wissen Vertrau mir

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Max
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BeitragVerfasst am: 01.05.2006 16:19:14    Titel:
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Na so viel Zauberei ists auch nicht ... die Raptor ist ja sogar schon ganz normal bei Yamaha gelistet ...



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nitrox
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BeitragVerfasst am: 27.06.2006 08:41:30    Titel:
 Antworten mit Zitat  

Ich denke mal damit hat sich Yamaha selbst ins aus geschossen, etwas optik tuning und ein wenig neue technuk dabei.



Key Features:
Most powerful Grizzly ever: 686cc liquid-cooled, four-stroke engine and light weight add up to the best power-to-weight ratio of any utility model in the industry.
Fuel injection means instantaneous cold starts and optimal performance in all conditions and all altitudes.
Industry-exclusive: Electronic Power Steering (EPS) system lightens steering and helps ease kickback, for superior comfort and terrainability.
Industry-exclusive: fully automatic Ultramatic® transmission is the most advanced drive system in ATVing. An automatic centrifugal clutch maintains constant belt tension for reduced belt wear and industry-exclusive all-wheel downhill engine braking.
Industry-exclusive: three-position On-Command® In/Out 4WD feature lets you switch between 2WD, limited-slip 4WD and fully locked Differential 4WD— all with the simple push of a button.
Fully independent long-travel four-wheel suspension features double wishbone suspension front and rear with five-way preload-adjustable shocks for maximum control and comfort over rough terrain. Smoothest-running and riding Grizzly ever.
Trick digital instrument panel boasts a multifunction LCD display with speedometer, odometer, dual tripmeters, hour meter, 4WD status, transmission position, clock and fuel gauge.

Engine:
New, Raptor-based four-valve combustion chamber design produces a potent combination of low-rev torque, right-now throttle response and high horsepower.
Compact engine design features a 35-degree cylinder angle for ground clearance and lower seat height for quick steering and maneuverability.
Fuel injection provides a perfect fuel/air mixture regardless of temperature or altitude, and makes cold starts a snap.
Gear-driven crankshaft balancer shaft and new-design rubber-damper engine mounts reduce vibration.
Ceramic-composite cylinder liners provide outstanding durability and heat dissipation; forged piston is light and strong and rides a carburized, chrome-moly connecting rod.
Two-lobe overhead cam and a pair of needle-roller rocker arms reduce friction by 50 percent for increased fuel efficiency and torque.
Mikuni fuel injection with 44mm bore and throttle position sensor means easy cold starts and flawless fuel delivery in nearly any conditions.
Pushbutton electric starting with seven-disk torque-limiting damper assembly to protect the starter motor.
Straight driveshaft layout eliminates U-joints for reduced friction, vibration and maintenance.
Stainless steel exhaust system features aluminum heat shields and a screen-type spark arrestor for great power with minimum noise output.
High-capacity aluminum radiator with fan-assist delivers maximum cooling efficiency and is positioned high in the frame for optimal protection.
Automatic cam chain tensioner reduces engine maintenance and helps extend engine life.
Five-position shift lever with H, L, N, R and P gates for positive Ultramatic trans operation.
Override button allows engine to make maximum RPM in full Diff Lock mode.
Electronic servo-activated 2WD/4WD/Diff Lock via the On-Command system.
Sealed drive case keeps out water and debris to help prevent belt from slipping.

Chassis/Suspension:
All-new chassis provides fantastic comfort along with outstanding handling and maneuverability.
New, lay-down style front suspension A-arms provide outstanding ground clearance.
Five-way preload adjustable shocks provide a controlled, comfortable ride whatever the load or trail conditions.
Four-wheel hydraulic disc brakes serve up consistent, long-lasting braking power under all sorts of nasty conditions.
Electronic power steering varies assist according to speed and RPM for increased comfort and incredible maneuverability—even in 4WD.
5.3-gallon fuel tank is located under the seat for excellent mass centralization and handling; there’s a 4.8-liter waterproof storage compartment under there too.
11.8 inches of ground clearance and full-length composite skid plate deliver maximum underbelly protection while enhancing terrainability.
New 25x8-12 front and 25x10-12 rear Dunlop tires provide responsive steering and handling and excellent comfort.
Rugged injection-molded front bumper and CV joint guards protect against rock and debris damage.

Additional Features:
New-design LCD instrument display contains fuel injection and electronic power steering information as well as bar-type fuel gauge, odometer, tripmeter, clock and Diff Lock indicator.
An analog speedometer shows your velocity at a glance.
Rugged steel cargo racks with special, extra-durable wrinkle paint finish can pack a total of 286 pounds combined (99 front, 187 rear).
Center-mounted, heavy-duty trailer hitch comes standard and can tow over 1200 pounds.
Large, specially designed seat is extra plush and widely contoured for all-day rider comfort.
Dual 30-watt multireflector Krypton bulb headlights with high/low beams light up the night




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